Embed

adi mert!

şimdi arkadaşlar toplanmışız. çoklu bir konuşma mert ben ve burcu arasında.

tabi canlar sıkıldı. dedim doğruluk mu cesaret mi oynayalım. tabi netten sadece doğruluk olur. mert dedi haydi şeyda ilk sen sor. tamam dedim

"hiç misafirliğe gittiğinde burnunu karıştırıp koltuğun altına sürdün mü?" hemen ayrıdan yazmış burcunun yanında saçlama filan. burcuyla onun arasında köprü benim. ortak arkadaş olayı. burcu da ıyy mıyy dedi. burcuya sıra geldi bişi bulamaz. biz ayrı pencerede soru arıyoruz. mert dedi ayrıda konuşmayın!:D erkek işte zeki oluyo:P 

burcu soru bulamadı mert bize sordu

elde etmek istediğiniz şey. cevap hakkını burcuya tanıdım fakat geç yazdığı içn verdiğim hakkı geri aldım.

saygı ve para.

burcu? -seyda ne desem?? öff burcu de bişi-

para ve başarı.

mert: saygı geçer para biter hele başarı heeep gider. tabi ben coştumm

evet evettttttttttttttt. ama siwon bitmez hep kenarda iri omzuyla durur. hep ordadır. hep seksidir. hep alımlıdır. hep tatlıdır. ayrıca onu mılyarder yaparım. tbı kı sıwon trılyoner biri.

 

burcu ve mert : kes şeyda!! 

sonra bana mert dedi sen şaşı çıkmıssın bu resimde. hayır dedim. sonra hemen foto değiştrdim -tabı bu sırada mert burcunun saçlarını övüyoo-

oval bir gözlük, uzun kahverengi bir pancoyla oturduğum bi resmi koydum. lanet kı hemen tepemde bazar yazıyor. 

mert: dedi pazarda şeyda? şeyda ne arar la bazarda. burcu da ahah gülüyo! 

noldu burcu neye gülüyosun senn?? snra kızdım ve çıktım. peşimden mert rsim atmış aynı bunun gibi olmuşun şeyda!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! O.o

hiçteeeeeeeeeeeeeee. sensin o sen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! kzımadım ki!

Yorum Yaz
Bu içeriği paylaşın!
Arkadaşların Burada !
Arkadaşların Burada !